Blogger Layouts

Friday, 21 December 2012

Gud friend =,='

 (•͡.̮ •͡ )  assalamualaikum  (•͡.̮ •͡ )

 let's stop pretending now ! hey kawan , kau ni memang kawan ler kan . masa perlu kau cari ler aku kan , mase da ta perlu , ape pom aku ntar text kau ta pernah eply pom kan text  ak . ak cakap kau ' bodoh sombong '  kan mara pulak . buleh di ketagerikan manusia ta pandai na kenang jasa , ak cuba baek gila - gila ngam kau walau ak twu kau tuu jenis ' kawan makan kawan ' tapi aku rasa lha kan kau ni memang patuk hempas muka atas tanah . errrrrrr . kau dapat tarik aku dengan panggilan ' SAYANG ' perhhhhh pandai gila lha kau ambek hati kan , tpi kalau lhaa semua org twu perangai kau tuu ak rasa OK kot ! sumpah ak memang bengan dengan kau SAHABAT ! 



statmen kat atas tu memag lansung ta der persamaan dengan kau . harap depan jer baek . tolom sayang ubah perangai kau tuu .



Wednesday, 28 November 2012

K A W A N ? L A W A N ?

♥ A s s a l a m u a l a i k u m 

KAWAN , TEMAN , SAHABAT  

semuanya ada maksud yang tersirat , tapi mencari seorang ' teman , kawan , sahabat ' yang sejati ibarat mencari sebutir permata di celahan kaca kan ? susah sangat , memang kita boleh cakap yang dia baik sangat dengan kita tapi ntah belakang apa yang dia ta kata , apa yang kita tahu cukup menyakitkan mempunyai sahabat yang hanya baek di depan jahat di belakang , patuk kawan ? tapi dengan apa yang kita ta tahu yang dia kata , kita nak buat macam mana ? susah lhaa na faham hati manusia ynag macam ni , oke sayang , lau boleh na tahu apa salah kita kan sampai dy boleh cakap macam tuu sekali ?  kadang - kadang happy , kadang - kadang sedih bila dapat tahu macam ni , ya ! memang semua rambut manusia HITAM tapi kita belum tahu lagi HATI dia macam mana :( . mungkin ada yang tersirat dalam yang tersurat ni , Allah da rancang semua . kata- kata ni | agah , sombong | akan ingat sampai bila - bila lhaa kawan , selama berkawan , berteman , bersahabat selama 3 tahun ta pernah na rasa pilu , sedih dan b'macang2 lhaa , tpi hari ni yang b'tarikh 28 now cukup dengan satu perkataan sudah boleh kita faham persahabatan yang di bina selama 3thun boleh lerai dengan begitu sajakan , ingat lagi ta masa kita bersama2 dulu macam ni . . jangan jadi ' kawan makan lawan , lawan makan kawan ' 
 jangan ingat setiap ungkapan kita orang suka , kadang - kadang boleh menyakitkan ! sedih sangat bila dapat tahu semua ni yang KAWAN bole jadi lawan :(



sekian =,='

Thursday, 15 November 2012

Kunci masalah selalu ada dalam diri, bukan di luar

♥ Jangan sedih bila orang lain tidak MEMAHAMI kamu.
Tapi sedihlah kerana kamu tidak MEMAHAMI orang lain

♥ Jangan sedih bila orang lain tidak MEMPERCAYAI kamu.
Tapi sedihlah kerana kamu tidak PERCAYA pada diri sendiri

♥ Jangan sedih bila orang lain tidak memberi KESEMPATAN kpd kamu.
Tapi sedihlah kerana kamu masih belum membuat PERSIAPAN

♥ Jangan sedih bila orang tidak MENGHARGAI kamu.
Tapi sedihlah kerana kamu tidak MENGHARGAI orang lain

♥ Jangan sedih bila orang lain MENGHINA kamu.
Tapi sedihlah kerana kamu MENGHINA diri sendiri

♥ Jangan sedih jika orang selalu MENGKRITIK kamu.
Tapi sedihlah kerana kamu tidak pernah mahu MEMPERBAIKI diri

♥ Jangan sedih jika kamu selalu JATUH.
Tapi sedihlah kerana kamu tidak mahu BANGKIT kembali

♥ Jangan sedih kerana perjalanan hidup kamu penuh PAHIT GETIR.
Tapi sedihlah kerana kamu x pernah belajar dari PENGALAMAN

INGATLAH! Kunci masalah selalu ada dalam diri, bukan di luar..

Monday, 23 April 2012

c.h :')

| assalamualaikum |

kali ni , saya na cerita trik kita orang bersama , bersekali , bersuka ria , bermandi - manda dan ber - ber semua lhaa , memang dah rancang , kite orang na ambil SPM tahun ni , so pegi tenangkan fikiran lha konong nya sementelah cikgu pulak ader buat rombongan ' TENANGKAN FIKIRAN ' , jalan ceritanya panjang , tapi na mudahkan saya pendek jew lha kan , rancang semuanya nak bawa pakwe lha konongnya , tapi dihalang oleh ' guru ' , waooo , macam cikgu tahu jew kan apa yang dirancang ' TUHAN ' sayangkan kita orang lagi lhaa , cikgu hanya bawak budak pompuan jew , tengop kan da terbukti ALLAH sayang kite orang , group kita orang sebenarnya 10 , tapi sayang yang pergi hanya 8 orang . yang gy | fatin ( saya ) , suraya , adila , fara , fadilah , syazwani , asilah , nadirah | dan yang tertinggalnya | fifiey , ekin | kite orang pegi dengan group uncompleted jer kan . berhijrah kesananya 5 hari 4 malam termasuk dgn malam pegi dan pagi bertolak balik , tinggal di tambun , perak 1 hari n them yang laen tinggal di C.H :') .  lagi ape yang na diberitahu hah? =.=' , agak2 apa aktiviti semua nih ? yang hanya boleh kembali ingat semua kenangan bersama ialah ' GAMBAR ' itu maknanya setiap gamabr menceritakan sesuatu keadaan .
jom tengop kat bawah ni eak :')


oke , gambar nim gambar first kali ambek , bole dikatakan permulaan bergambar , masa ni semuanya segar2 lagi , masih boleh senyum ( t'lampau gembira kot ) lgipum bas belum gerak . haha . yang mula kat atas tu | nadirah , asialh | kat tepi pulak | wanie , dilah | then yang kat bawah tuu | fara , dila | yang last klai | suraya , aku lerr | 


yang ni diorang ambek gambar curi , masing2 mencuri gambar masing2 . haha , pelik ta ayat tu ? ntah ape lhaa . ta perlu pom na fikir ayat tu . tpi yang penting diaorang owsam kan ?


oke dah bersedia ? 1 , 2 , 10 . . dan lompat :') terbang dulu then lompat lagi walaupum pakai skirt ia tidak menghalang untuk melompak tinggi2 kan ? 



diorang semua ' M O D E L SDN , BHD ' lhaa . ciut kan cara mereka ? tepi kiri 3 orang , tengah 2 orang , dan tepi kanan 2 orang . wooou , bergaya lha tuu ^_______^


apabila penat melompat , kite orang bersatu , bercamtum dan bersemua lhaa kembali . macam2 ragam kan ? ammmmw , menawan :')


tunggu masa na masuk ' L O S T  W O R L D T A M B U N G ' 






dah masuk ' snap pic ' dulu , lucu kan kami ? 



comel , cantik , cute , awesom kan ? auumm .






last - last , terlebih happy lhaa tuu kan ?

da malas na bercerita panjang , gambar di bawah menceritakan hari - hari yang berikut kami lalui bersama . oke wait . . . . 






























that all :*